Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

resultat

Publicerad 2013-04-27 22:38:54 i tävlingsresultat,

Demo sprang på 7+4
 
Trick gick på 8+3
 
Aylas tid gick ut typ 3 sek från målet då hon brunstat en stund mitt i banan
 
Klotter och jag satsade men fick ändå ett fel för mycket 3+2
 
Tara och jag börjar komma överrens, nu ska vi bara fnslipa lite på samarbetet.
 
Morris vann medeln på 0+1 och gick upp till svår
 
Vimla som det inte finns bild på debuterade medel på 6 fel, brunstmaja som inte fattade att hindren blivit både högre och längre :P
 
Siba gick på 0+1 och tog sista pinnen till msv
 
Bilderna har Erika och Gabriella fotat!
 
Nu ska jag sova, för det är tävling imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela