Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Stämman 2013

Publicerad 2013-04-22 13:29:26 i Allmänt,

En helg på gotland har kommit till ända och idag fick jag vakna i min egen säng.
Jag filmade hela resan, och när jag la ihop alla klipp (förutom typ två) så slutade det med att filmen blev 51min lång.

Jag ska titta igenom den och kanske klippa lite någonstans etc etc, sen åker den upp på YT.
 
Mina små bäbisar har blivit stora bäbisar, Las blir 2v idag, Stellas blir 2v imorgon och Maydens blir 4v imorgon.
Jag tänkte försöka fota lite bebisar och springa lite med Trick och Siba(Molly) som bor här på foder och ska bli lite hurtiga. sen ta tag i lite med klubben och bergslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela