Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Major update

Publicerad 2013-12-26 22:50:00 i Allmänt, tävlingsresultat,

huff, duff, hurr....
 
Christmas.... is.... finally... OVER!   GAWD!!
Time to use all three blogs to tell everyone about it!
.... And then update all websites
.... .... And then write the clubs paper.....
 
SÅ, vad har hänt?
Stellas och Aylas cert har godkänts (YAY)
Stella är Championregistrerad och fit for Kista!
 
Ayla vill nu ha ett sista krokcert, men inga fler värmländska cert, dem har vi nog av nu, och Stella vill ha sista rakcertet, moahaha.
 
Utöver det så har Tindra fått flytta till borlänge.
Felix och jag börjar komma överrens på banan, Uno har en lång näsa och onormalt stor blåsa, Sladden är hal och Morris har äntligen tagit andra medelpinnen i rak.
 
Jag har dessutom fått ett mail från en tjej som är intresserad av Singla, på mailet låter det jättebra, så jag håller tummarna för detta. Jag måste bara svara också haha.
 
Och såklart, i lördags, den 21/12, har jag varit utan världens bästa Isa i ett helt år...
Det har varit tomt
 
 
Det rullar på!
 
Now, off to the other blogs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela