Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Gårdsnamn, gårdsnamn, gårdsnamn, gårdsnamn, gårdsnamn, gårdsnamn

Publicerad 2013-02-27 00:50:30 i Allmänt,

Efter en påminnelse av SKHRF´s Kassör fick jag äntligen hem min faktura och jag har precis klickat på "godkänn betalning".
 
NICE!.
 
Så nu har jag skickat iväg lite mail hit och dit och jag väntar bara från bekräftelse av SKHRF´s registrator så ska jag skicka yttligare ett mail, denna gång till GKTH och meddela att Stella fått gårdsnamn och ska starta under det.
Tummen upp!, tack Hillevi som tog hand om min ansökan!.
 
Har även startat "Arrowskampen" vilket jag ska försöka hålla ordning på i år, alla uppfödningar som tävlar under året samlar poäng (förutsatt att de kommer i mål). I slutet av året är det tanken att jag ska dela ut ett litet pris till den som vinner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela