Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

i'm back from the dead

Publicerad 2013-02-01 18:52:07 i Allmänt,

Har fått skäll igen, jag skriver för sällan...
 
Mitt lyse i kaninhuset har gett sig, och jag har varken orkat göra något åt det eller fixat så någon annan gör nåt, resultat: jag har fodrat i mörker i två dagar, intressant må jag säga!.
 
Sen kan jag glädja er med beskedet att mitt gårdsnamn blivit godkänt!, väntar bara på fakturan så ska jag betala in och få använda det!. Så ska Stella ta sitt sista krokcert i sommar och bli Champion!.
 
Har även gjort ett ryck nere i gamla kaninstallet, målat om alla burluckor, inte helt klart ännu då det ska på flera lager men det går ju framåt, nu har de sjunkit under nollan igen så jag kan inte fortsätta måla och jag har inte material hemma för att göra nya ben eller tak eller påbörja panelen, så just nu står det still.
 
Stella gick tom igen, hon ska få följa med till SM sen ser vi om jag orkar para om igen, för jag är ganska less på att vänta flera månader på ingenting. Sen är det det faktumet att Stella tar sån jäkla tid på sig att komma tillbaka på riktigt på banan så parar jag nu är hon väl tillbaka i augusti....
 
Det är fortfarande tomt efter Isa, och kommer väl vara länge.
Ibland måste man hedra minnen lite extra, so i give you one soppy ass video
 
Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela