Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Bebisar

Publicerad 2013-01-15 01:25:51 i Allmänt,

Nu är det en vecka kvar innan Stella går in på den första av dagarna 31.
 
Jag började para om henne 22 dec och sedan höll jag på i flera dagar och fick till flertalet lyckade parningar under de dagarna, so i cross my fingers and hope!.
 
SM närmar sig, och just nu har jag fyra kaniner jag vill ha med mig, Ayla är ett givet kort, hon är stabil och säker i rakbana och framförallt har hon en förmåga att förbättra sitt resultat rejält allteftersom.
Mayden får också följa med, för hoppar hon så hoppar hon bra.
Lea får också följa med för skojs skull, jag förväntar mej ingenting men samtidigt har hon överbevisat mej så många gånger att jag måste låta henne följa med.
Sist har vi Sumo som ska med och hoppa längd. Han hoppade inte särskillt bra på Kafs längdSM men jag tror det har att göra med att han tappade intresset när vi började så kort och längde så långsamt, tror det förstörde för både Stella och Sumo om jag ska vara ärlig, men förhoppningsvis presterar han på detta längdSM.
 
Sen har jag en fundering på att para Mayden med Chips i år istället för Ascot, Ascot är ju fortfarande ung och fräsch så han håller ett tag till, det gör visserligen Chips också men skulle vara kul att prova då honorna Chips parat på sista tiden gått tomma allihopa och Mayden blir dräktig med bara en blick.
... Sen är det ju ingen hemlis att jag gillar Chips barn...
 
Sen är det Lea och Demo, tror jag ska para både Mayden och Lea direkt efter RakSM, så hinner dem debutera och tävla lite innan vintern.
 
Gratisbild på tjockisstellish

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela