Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Kistaresultat

Publicerad 2013-01-09 20:31:20 i tävlingsresultat,

Jag fick skäll på kista av sandra att jag bloggat för dåligt, och ja det har jag minsann gjort. Så här kommer lite kistaresultat!
 
Ayla
Vann fösrta dagen, kom fyra andra dagen och placerade sej 12a den tredje dagen, den fjärde dagen orkade hon inte riktigt med och fick 3 fel och fick inte hoppa final. kom 5a i Stockholmstrofen
 
Lea
Sprang som en skållad råtta och placerade sej alla dagar, kom 4a i Sollentunacupen
 
Sickan
Lunkade på, lunka lunka liksom och gick som bäst på tredje dagen när hon gick på 3+2
 
Mayden
Gick opl första dagen och briljerade andra dagen med att nolla grunden, tyvärr föll två pyttebommar i finalen.
 
 
Sam
Har jag tyvärr inga bilder på, men han gick på en 7 fel på lördagen och gick sedan på 1+1 p söndagen och kom på plats 13.
 
Då hoppas jag ni är nöjda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela