Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Jag lever faktiskt fortfarande....

Publicerad 2013-06-19 22:05:53 i Allmänt,

... även fast det inte verkar så.
 
Jag har ärligt talat haft lite för mycket i livet för att orka prioritera någon av bloggarna. Jag har rest, jag har snickrat, jag har torkat hur mycket som helst och tävlat lite därimellan.
 
dessutom har mitt intresse för the sims 3 återuppstått så jag hr nördat det ett tag också.
 
Och såklart har kaninerna tagit sin tid.
Många bebisar har flyttat och påbörjat sitt nya liv hos sina nya ägare, men jag har några kvar, båda bröderna bus ur Letkullen och lilla gul, som jag ärligt talat har lite svårt att släppa. Hon är så liten och försiktig och gömmer sig gärna bakom Felix. Dem delar nämligen bur och Felix har växt om lilla Gul rätt rejält.
 
Dem två ungarna jag sparat kunde jag nog inte vara nöjdare med, Felix (honan efter Lea och Cockos) är stor och fin och väldig framåt, vilket Uno (hanen efter Stella och Petrus) också är.
Jag är så nöjd med mina ungar!.
 
På fredag är det midsommar
Det är också 6 månader sedan världens bästa Isa somnade in i min famn.
 
Älskade, Älskade Du...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela