Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

allmänna tankar

Publicerad 2013-03-08 05:41:26 i Allmänt,

Oj så tiden går, imorgon vid den här tiden sitter vi i Bobek och antingen så slaggar hälften av oss eller så kan ingen av oss hålla käften.
 
Idag ska jag tvätta, märka och fixa ordning alla transportburar, hämta Julia på resecentrum och handla lite matsäck och se till så allt blir packat ordentligt. matsäcken hade varit färdig vid det här laget om det inte vore för att farsan inte förstår vad 2st betyder.
Jag behöver matsäck till två dagar och han köpte en drickyoughurt och en keso :(, och eftersom jag är laktosintolerant och vårat lokala Ica inte har de i laktosfria varianter så får vi antingen välja coop i stan eller ica i fjugesta... yeck.. aja shit happens.
 
Gick loss på kaninburarna för någon dag sedan och städade ur, har bara Taras bur kvar och den behöver jag inte ta om jag inte hinner idag. Skulle vara skönt att städa ur den gamla enfackaren på gården också så jag kan rulla ner den till källaren och påbörja renovera den med.
 
Kände på Mayden igår, observera att hon ännu inte gått två veckor än och hon är smällfet, riktig gravidmage!.
Lycklig Linnea?, yes wery much so, mååånga bebisar vill vi ha :D
 
Och ja, jag har i princip bestämt mig för att Lea kommer gå tom också. Det känns liksom som så att Cockos kommer vara jätte ointresserad av en halvbrunstig tysk som bara flänger åt alla håll. Nåja, förhoppningsvis (och jag förstår inte att jag faktiskt säger det här) så går hon inte till final så kan tobbe ta med henne hem till sig på lördagen och para.
 
Och sen ska jag para Stella igen, hurra....

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2013-03-08 20:20:52

hej jag undrar när du och karin ska uppdatera örebrohopparnas hemsida och när det kommer lite nya tävlingar tacksam för svar// sandra

Svar: det är karin som har ansvar för ÖHs hemsida. Första tävlingen för i år blir i guldsmedshyttan på långfredagen.
Linnea Jansson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela