Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

första kullen är född

Publicerad 2013-03-26 18:14:17 i Allmänt,

Japp, Småsyskon till Bombaysarna är nu födda på dag 30.
 
Tyvärr hade Mayden inte riktigt ställt in sig på att bli mamma och hade visserligen matat dem men inte bäddat ner dem, så det var en hög kalla, ledsna bebisar som fick följa med in och tina upp på min mage under täcket.
 
senast jag tittade till dem så levde de och mådde jättebra och fortsätter Mayden mata dem och ser till att inte lämna stackarna sådär så ska det nog gå bra.
 
Färgerna är fyra viltblå varav en övermantlad och en ljus som jag misstänker är viltisabella. Och jag känner redan nu att är den viltisabella så kommer det bli HÅRT att släppa den.
 
Utöver det så rullar det på, ingen tävling med mina små för mig ännu men jag åker till guldsmedshyttan och tävlar ett gäng av Karins små. Vi får väl se hur det går med det.
Har också erbjudit mig att ta en av Leas kullsystrar som ska flytta tillbaka till Karin. Endast på foder dock men det kan bli spännande. Så det blev till att kånka bur idag.
 
Har också fortsatt på fyrfackaren och den har nu alla dörrar på plats (wihoo).
 
Har även känt lite på Stella och Lea och de har lite mage, men jag vågar inte hoppas på något ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela