Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Datakrasch

Publicerad 2013-05-01 21:51:00 i Allmänt, tävlingsresultat,

eller kanske inte riktigt så illa. jag hade ingen ork kvar att uppdatera med i söndags/måndags och måndags kväll tog min skärm självmord, så nu ska ni få ett seeeent resultat!.
 
Demo
Sprang på 3 i grunden och fick nog typ 4 i finalen?
 
Ayla
sprang på 3+3
 
Trick
känns som att jag bara hittar fler och fler knappar på den här killen, även om vi kommit överrens från första stund så hittar jag någon knapp här och där lite då och då, minns inte hur många fel vi fick dock.
 
Morris
gick på 2+1, varav en rivning i grunden var sista hindret som var Krysset och en tvåa med bara en bom på 38-40cm som han fick hoppa stillastående i OK läge, meeen han tog en kryssetbom -.-, jaja, andra pinnen.
 
Tara
Plockade en hel del bommar, men i finalen började hon springa på själv och hoppa hindren själv, kändes jättefjolligt att springa efter och berömma för varje hopp hon gjorde själv, men ibland bara måste man uppskatta de små sakerna
 
Vimla
Var en brunstkorv som vanligt och just därför är det svårt att hjälpa henne på riktigt, går ju inte att ta i henne.
Plockade rätt många bommar, hon fattar inte riktigt att lätten är förbi
 
Tysken
gick snyggt på 0+1 och tog första rakpinnen.
Jag vet fortfarande inte om jag ska behålla henne eller inte. Hon är så förbannat enkel att hoppa med, bara springer på och hoppar allt utan problem, lyssnar jättefint på smackningar och korrigeringar.
En del av mig vill behålla henne för att hon är så rolig, men samtidigt behöver jag verkligen inte fler kaniner just nu och jag har ju redan Lea, känns som att Siba kan göra mer nytta hos någon annan, dock ska den människan verkligen ta vara på Siba i både hoppning och avel annars har jag hellre kvar henne själv.
Som det ser ut nu har jag kommit fram till att oavsett vad jag bestämmer mig för senare så är jag ännu inte redo att släppa henne till 100%, nu får hon gärna vara kvar ett tag och klassa upp sig, SEN kan vi avgöra vart hon ska hamna.
 
Leas bebisar har nu också blivit könsbestämda, 2 svarta honor och 2 brokade hanar
KAN jag ha mer oflyt med kön eller?.
Alla Stellas ungar var ju hanar och jag får inget brokat Leabarn... SUCK.
 
Nej, resa på sig och ruska av oturen, me and the universe certainly has a wierd relasionship.
 
Jag har alltså 12 bebisar på gården.
2 Stellabarn till salu
1 Leabarn till salu
samt minst 1-2 Maydenbarn till salu.
Peace Y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela