Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Då var det bestämt

Publicerad 2013-11-22 07:55:53 i Allmänt,

Jag har lagt ut tre av mina ögonstenar på forumet.
 
Singla, Uno och Tindra är de som ligger ute på annons. Tindra skulle ut på annons från början, bara varit seg med henne, men Singla och Uno var ju igentligen tanken att dem skulle stanna.
Men Singla och jag är inte ett ekipage, hon är en lätthoppad kanin som behöver stöd från rätt förare och jag är bara en förare i mängden. Det fungerar absolut, men det känns inte rätt.
 
Uno är en jätterolig hoppkanin, men eftersom jag av många anledningar inte kan släppa Sladden, både pga hans "skada" och för att han har precis DET jag vill ha så kände jag att det kanske är bättre att Uno får flytta.
Uno har utvecklats till det bättre, han är snäll och lätthoppad och blir bara mer och mer säker på hinder. Men det är inte allt.
 
Tindra skulle ut på forumet, jag hade en baktanke om att kanske behålla henne, men den har jag slagit ifrån, det är helt enkelt inte rimligt. Så där känns det liksom inte som ett stort svek.
 
Samt att Siba hittat ett nytt hem, så hon flyttar i december.
 
Det känns bra att banta ner kaninantalet lite, för det är trångt i kaninhuset.
 
Beslutet togs inte för att jag känner att jag inte kan ta hand om dem, för det är inget problem, utan detta är något som legat och pyrt länge, jag har bara inte velat ta tag i det.
Min framtid är osäkrare än någonsin, och jag har funderingar på att om allting klaffar som det ska att flytta in till örebro. Detta är just nu bara bara funderingar, men det är seriösa funderingar.
 
Som jag redan skrivit på DV, de som vill får döma mig, det är upp till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela