Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Hej höger sida

Publicerad 2013-11-18 15:49:48 i Allmänt,

Nu tror ni att ni äntligen ska få tävlingsresultaten som jag inte orkat skriva om, nepp tyvärr, palla.
 
Igår gjorde jag något helskumt.

Jag fattar inte hur man som inbiten kaninhoppare i 7 år helt plötsligt kan byta sida från vänster till höger utan att märka det?.
Ok att jag förde en del från höger 09 när jag var skadad så jag kan ju, men allt kändes bara helfel, koppelhanden helt OK, det var inga problem, men jag hade jätteproblem att hantera Sam med vänster hand. Nu är han lätt att hantera på banan, han är ju 5 nu så han vet ju vad det går ut på, vill matte korrigera så sitt bara och vänta på henne typ. Men jag kunde inte sätta ner honom normalt, gick typ inte.

Efter halva banan börjar jag fundera på om jag går på fel sida, Sam brydde sig inte, men jag hade som sagt lite problem. Väl när jag insér det också byter jag inte, bara tuffar på på höger sida... tror Erika psykade mig när hon bad mig gå på höger sida i banan när vi kollade svängar haha :P

Eller så var bara huvudet fullt med snor...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela