Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Kompost-helvete

Publicerad 2013-10-29 00:56:20 i Allmänt,

 
 
Tänkte vara hurtig och skriva klart min artikel i komposten.
Kommer dock med största sannolikhet radera den.
Har så mycket som vill ut, känns som jag bara upprepar mig själv och försöker mata folk med att "En hoppkanin ska vara stor och fin och segla lätt över hindren" (allow me to hurl).
 
Jag kan inte skriva, borde nog inte vara redaktör för klubbtidningen, kul pyssel men börjar lessna på att skriva allt själv. Inte för att det är jobbigt eller så, OK lite jobbigt är det men ingen fara, känner dock att "Här får ni ett häfte med smörja som jag klistrat ihop"
 
 
Back to the keyboard.
 
Peace out y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela