Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Lazy ass

Publicerad 2013-10-25 12:58:00 i Allmänt,

tragglar, tragglar och tragglar some more.
 
Jag tänkte skicka ut en "Komposten" (Klubbtidningen i ÖLKH) innan slutet på november
 
meeeeeh, not gonna happen.
 
noll motivation och även om jag har tusen ideér om vad jag kan skriva om så kommer det liksom inte ut ur hjärnan!!!!.
 
Frustrerande som fan.
Kan gå på jobbet och veta precis vad jag vill skriva om och hur jag ska skriva det, får det att låta som att jag är värsta proffset, sen sätter jag mig vid datorn, pepp som fan och öppnar komposten.
 
POFF
 
Gone, everythang!!
 
 
Thankyou
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela