Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Nu har jag stängt en stor, tung dörr.

Publicerad 2014-12-02 03:21:38 i Allmänt,

En månad har gått sedan jag fick släppa taget om min älskade, älskade Stella.
 
Och idag tog jag tag i ett jobbigt måste.
 
Kenny fick flytta från sin bur och in i Stellas, för det är inte Stellas bur längre, nu är det Kenny som bor där.
Det gick bra, det kändes vemodigt att plocka bort rosetterna och "Jag är på hugget"-skylten, men värst var när jag fodrade och en stor brun nos kikade upp från buren med tassarna på matskålen.
 
Jag fick ta ett djupt andetag och gå därifrån en stund.
 
Tiden med Stella är över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela