Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Update again!

Publicerad 2014-12-17 23:39:12 i Allmänt,

Kors i taket, ett inlägg till!, redan!. Jag skyller på enegidrycken jag intog X antal timmar för sent på dygnet...
 
Skolan lider mot sitt slut, bara två dagar kvar och jag är friii! för två veckor i alla fall.
 
Börjat komma igång med kaninregistret, tycker synd om dem som skickat in reg på sin kanin och fått vänta 3 månader på att öht någonting ska hända.. 
 
första klubbtidningen för i år är på G (nej jag har varken skrivit fel eller skojar, första klubbtidningen för 2014 kommer ges ut i slutet av december...). Samt at jag kikar lite på klubbtröjor/byxor, har saknat det typ alla SM, Kista etc, alla tävlingar där klubbpepp behövs liksom.
 
Sedan pushar jag på lite i styrelsen i ÖLKH, för jag tror inte jag säger för mycket om jag säger att det varit lite segt på sista tiden, inga tävlingar och noll saker att ta upp gör det segt.
 
Fyller på saker i lagret också, kör 6 hinderstöd i varje färg. Nu behöver jag bara plywood och bommar så kan jag spotta ut hinder på löpande band. Min blomma börjar arta sig också, snart grundmåla hela den så kan jag köpa färg på fredag och måla den!.
 
Sedan måste jag bestämma mig om kista. Att jag inte kommer åka alla dagar är redan bestämt sedan länge.
Frågan är bara om jag ska åka ÖHT?
det är liksom inte mycket som lockar av kaninhoppningen, åker gärna dit och kikar på gnagarbodens och libras sortiment samt levererar ev. hinder men tävla är jag inte så sugen på, samtidigt kan jag ju lika gärna tävla om jag ändå åker liksom. Å andra sidan har jag ju också planerat en Gekås/Ullaredstripp med två kompisar
ochdå vore det kanske enklare att skippa kista och ta dem slantarna till shopping istället liksom.
Samtidigt vill man ju dit en vända... Alltså jag orkar inte haha.
 
Jag måste bestämma mig tills på söndag... alltså haha jag orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela