Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Nybörjarguide

Publicerad 2014-02-03 00:01:36 i Allmänt,

För ett par år sedan skrev jag ihop ett häfte som går att dela ut på nybörjarkurser, den blev uppskattad, men jag var väl aldrig riktigt nöjd med den, den var lite rörig och innehöll helt enkelt inte allt jag ville ha med.
 
Så förra året började jag på en ny, uppföljaren eller hur man nu vill säga.
jag har kommit en bit, men har fortfarande en lång väg att gå.
 
 
Tanken från början var ju att skapa ett litet häfte som är billigt att trycka och sälja/dela ut (beroende på hur klubbens ekonomi ser ut liksom).
Jag tror jag tappade ordet billigt någonstans, för såhär mycket text och bilder kommer inte vara billigt att trycka någonstans...
 
Oh well, i won't settle for less so what the hell.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela