Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Förberedelser

Publicerad 2014-05-07 19:56:00 i Allmänt,

Jag trodde faktiskt jag skrivit det tidigare, men uppenbarligen inte så jag får väl skriva det nu istället, trots att jag vetat om det typ två månader...
om 8 dagar drar vi återigen till london och hoppar kanin.
 
Förberedelserna är i full gång.
Veterinärtiden är bokad till på måndag, i kumla, vilket ligger typ granne med min skola så förhoppningen är att det är dåligt/grumligt väder så det är svalt ute och jag kan ha kaninerna med mig och sitta i bilen medans jag går i skolan, är det sol får dem stanna hemma och jag får hämta dem istället.
 
Resväskan är typ provpackad, jag inser nu att jag borde gå ner och skruva isär hinder och plocka med mig det som jag ska ha med mig upp så allt är redo, för just nu känns det som att allt är KAOS.
 
Nope, off the computer and do some dirtywork
 
Ni får en bild på Kenny, som i Juni flyttar tillbaka hem efter att under 4 år varit världens vandringspokal.
Arrows Mesmerized Longing
Foto: Nathalie Månsen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela