Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Preparations

Publicerad 2014-05-14 00:28:00 i Allmänt,

Idag är det onsdag, vilket betyder att imorgon reser vi!, WIEE!!
 
Fast det är två nätter kvar tills dess, för klockan är bara 0:07...
 
Kaninerna gick igenom besiktningen UA vilket känns bra.
Resväskan är nästan packad (det sista som ska ner är sådant jag inte kan packa förrens på morgonen innan avfärd).
 
Imorgon drar jag till skolan i 3 timmar (chillonsdag), sedan ska jag städa burar och sedan hämta hem hö, för att sedan dra till styrelsemöte haha :D.
 
Just nu pillar jag på nya nybörjarguiden, jag tror jag kan få färdigt den ikväll vilket är skitnice!.
Skriver ut första verisionen imorgon i skolan i så fall, det är för fan 13 papper, det dör min skrivare av, plus att skolans skrivare skriver ut på båda sidor samtidigt (Y).
 
Jag har också inhandlat en ny kamera, som då är ca 6-7 år nyare än min gamla haha så lite bättre kvalitet på filmer/bilder.
För japp, det blir en vlogg även denna gång.
 
Bjuder på en gammal Londonbild på en saknad tant <3, igår anslöt sig hennes bror också till andra sidan...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela