Arrowshk

You give up a few things, chasing a dream.

Det rullar

Publicerad 2014-11-06 20:14:10 i Allmänt,

Nu var det länge sedan ni fick höra av mig, Det är lite såhär det är, jag har ingen motivation att prioritera bloggen när jag har så många andra "måsten" i min vardag.
 
Jag har hunnit med två englandsresor nu under hösten, Sam har hunnit bli Champinjon i krokig bana, Kenny och jag kommer överrens mer och mer, ibland stämmer det, och då känns hon otrolig, andra dagar stämmer det mindre, och då får man lite tankar om att varför har hon börjat hoppa på det här viset?, det vet jag inte, och kommer aldrig få veta.
 
Och tyvärr, ibland händer sakerna man absolut aldrig kommer kunna acceptera...
 
Stella, min fina, vackra och otroliga Stella har lämnat mig....
 
En akut lunginflammation och min veterinär som bara skakade på huvudet.
Det var bara att släppa taget....
Jag hade kunnat kämpa till sista blodsdroppen om det vore så, men hon orkade inte mer...

Om

Min profilbild

Jansson

Kaninhopparnörd på riktigt blir man först när man kan stå rakryggad och säga det högt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela